Často kladené otázky

Ako prebieha preberanie zariadení?

Pri preberaní zariadenia sa vždy najprv vyplní Preberací protokol, kde sa uvedie aký úkon požaduje zákazník a uvedie sa aj aktuálny stav zariadenia k dátumu jeho prebratia. Následne sa vykoná servis, kde zákazníka priebežne informujeme o postupe, alebo o prípadných zmenách v požadovanom úkone. Zákazník je vždy vopred informovaný, najmä ak ide o dôležitú zmenu v pôvodnej požiadavke. Tá sa aplikuje až po výslovnom súhlase zákazníka. Po vykonaní servisu sa pri vrátení zariadenia vypíše Výdajový protokol, v ktorom sú uvedené vykonané servisné úkony. Oba protokoly slúžia hlavne na potvrdenie odovzdania, resp. výdaju zariadenia na účely servisu. Protokoly sú vždy vyhotovené v dvoch rovnopisoch.

Možno sa to zdá byť dlhý proces, ale sľubujeme, že to zaberie maximálne 2 minútky pre každý protokol. V prípade, že si chcete skontrolovať údaje, ktoré sa na protokoloch uvádzajú, môžete si ich predlohy stiahnuť tu. Protokoly pre vás vždy pripravíme my, takže si ich nemusíte vopred tlačiť a vypisovať.

Ako dlho trvá vybavenie požiadavky?

Pre ponúkané služby to závisí od povahy požiadavky a od náročnosti jej vybavenia. Štandardne sa snažíme vybaviť požiadavky na servis a digitalizáciu v priebehu 1-2 dní, požiadavky na 3D tlač môžu trvať trochu dlhšie, napr. 3-4 dni. Čím komplexnejšia požiadavka, tým dlhší čas na jej vybavenie. Jedno vám ale vieme zaručiť - požiadavku vybavíme v čo najkratšom možnom čase.

Koľko ma bude moja požiadavka stáť?

Otázka za všetky drobné! Ceny za poskytované služby máme uvedené v našom Cenníku. Presnú cenu však konzultujeme so zákazníkom ešte pred vykonaním požiadavky, prípadne ak dôjde k dôležitej zmene v pôvodnej požiadavke, ktorá by mala vplyv aj na výslednú cenu. Cena je však závislá od povahy a komplexnosti požiadavky, preto vždy najprv odporúčame diagnostiku zariadenia, až následne prejsť k odporúčaným opravám.

Stratia sa moje dáta pri oprave?

Štandardne sa s vašimi dátami pri oprave nijako nemanipuluje a ostávajú nedotknuté. Ak by bolo nutné vykonať úkony, ktoré by mohli vaše dáta ovplyvniť, vždy vás najprv kontaktujeme a k daným krokom pristúpime len po vašom súhlase. Naďalej však platí zlaté pravidlo - pred akýmkoľvek servisom si svoje dáta zálohujte. O nič tak neprídete ani v tej najhoršej situácii.

Čo ak chcem požiadať o reklamáciu?

Ak by ste potrebovali žiadať o reklamáciu, tak sa v prvom rade ospravedlňujeme, že je to potrebné. Našu prácu sa snažíme robiť tak, aby na reklamáciu nebolo nutné ani len pomyslieť. Ak by ale došlo k "najhoršiemu", o reklamáciu viete požiadať podľa pokynov v našom Reklamačnom poriadku. Odporúčame taktiež zapísať vaše prípadné pripomienky k výsledku požiadavky priamo do Výdajového protokolu, ktorý má na to vyhradený priestor.

Realizujete aj servis na diaľku?

Ak máte na mysli servis, kde sa pripojíme na vaše zariadenie a na diaľku vám ho minimálne diagnostikujeme, tak aktuálne nie, avšak je to v našich plánoch do budúcnosti. Využívaním našich aktuálnych služieb však tieto plány pomáhate urýchliť.

Ak máte na mysli servis, kedy nám vaše zariadenie pošlete a my vám ho skontrolujeme, to samozrejme áno. Na to tu však v zozname máme samostatnú otázku, kde sa o tomto spôsobe dozviete viac informácií.

Je možné zariadenie na servis aj odoslať?

Áno, je.

Treba však myslieť na to, že zariadenie sa môže pri prevoze nedopatrením poškodiť, za čo v servise nezodpovedáme. Ak však vaše zariadenie dôkladne zabalíte, viete nám ho poslať na adresu sídla. My vám vykonáme servis (alebo prípadne inú z našich služieb) podľa požiadaviek a zariadenie vám odošleme naspäť, taktiež dôkladne zabalené. Pripomíname však, že na odoslanie zariadenia je najprv potrebné nás kontaktovať a vopred sa dohodnúť na tomto spôsobe doručenia. Rovnako tak je potrebné podpísať Preberací protokol pred servisom a Výdajový protokol po servise, v tomto prípade samozrejme v digitálnej podobe. Predlohy oboch protokolov si viete stiahnuť tu.

Aké typy zariadení opravujete?

Akékoľvek počítače a laptopy, mobilné zariadenia a tablety. Čo sa týka operačných systémov, tak ide tradične o Windows a Linux pre počítače a Android pre mobilné zariadenia a tablety.

Pre produkty značky Apple odporúčame najprv zvážiť využitie dedikovaných servisných služieb priamo v autorizovaných servisoch. Ak pre vás nie sú dostupné, alebo ide už o pozáručný servis, radi vám pomôžeme aj my.

Čo ak moja videokazeta "bliká" počas prehrávania a mám záujem ju aj napriek tomu digitalizovať?

Keďže pri videokazetách ide o analógovú technológiu, ktorá už má svoj vek, vo väčšine podobných prípadov s tým už, žiaľ, veľa nenarobíme. Pásky v kazete sa môžu pokrčiť, alebo v horšom prípade potrhať, čo môže spôsobiť nedokonalosti v obraze a zvuku. Niekedy sa teda "blikaniu" obrazu nevyhneme ani po digitalizácii. Po dohode však vieme tieto pasáže upraviť pomocou strihu, aby bol zachovaný audiovizuálny obsah a minimalizované nedokonalosti.

Ako vám poskytnem objekt na 3D modelovanie?

Ak máte konkrétnu vec, ktorú potrebujete vymodelovať a následne aj vytlačiť, najlepšia možnosť je mať jej originál. Napríklad môže ísť o kúsok plastového držiaku na rolety, alebo o kryt na batérie, a podobne. Nevadí dokonca ani keď je originál poškodený. Viete nám ho odovzdať a my podľa neho vymodelujeme jeho digitálnu 3D reprezentáciu.

Ak nemáte daný objekt fyzicky, alebo ho máte iba ako nápad vo svojej hlave, telefonicky, alebo osobne nám viete objekt opísať. My podľa opisu vytvoríme čo najpresnejšiu reprezentáciu daného objektu v digitálnom 3D priestore. V takom prípade je však často nutné viackrát opakovať toto stretnutie, kde sa dopracujú detaily a kde sa 3D objekt dostane do finálnej podoby. Následne sa už iba určia detaily tlače (materiál, spracovanie, atď.), vypočíta sa cena, a ak s ňou budete súhlasiť, hurá na tlač!

Nezodpovedali sme vašu otázku?  Napíšte nám!

Vytvorte si webové stránky zdarma!