Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok pre servis a opravu výpočtovej techniky a mobilných zariadení
- Úvodné ustanovenia
1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatňovania práv zákazníka zo zodpovednosti za vady poskytovaných servisných služieb a opráv výpočtovej techniky (ďalej len "služby") podľa § 622 a nasl. Občianskeho zákonníka a v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
1.2 Reklamačný poriadok sa vzťahuje na reklámaciu služieb, ktoré poskytuje
Názov firmy: Ing. Adrián Ondov
so sídlom: Hubice 483, 930 39 Hubice
IČO: 57 079 731, zapísaná v ŽR Okresný úrad Dunajská Streda, Živnostenské podnikanie, Korzo B. Bartóka 789/3, 929 01 Dunajská Streda
1.3 Reklamačný poriadok je verejne prístupný na webovej stránke www.servis-adon.sk, priamo v prevádzke a na vyžiadanie ho zákazník dostane v písomnej, alebo elektronickej podobe. - Práva a povinnosti zákazníka
2.1 Zákazník je povinný pri odovzdávaní zariadenia na opravu alebo diagnostiku pravdivo uviesť popis závady a dodať všetky potrebné súčasti.
2.2 Zákazník je povinný pri preberaní zariadenia po oprave skontrolovať jeho stav a potvrdiť prevzatie podpisom.
2.3 V prípade zistenia nedostatkov alebo opakovanej závady má zákazník právo uplatniť reklamáciu. - Uplatnenie reklamácie
3.1 Zákazník má právo reklamovať vady poskytnutej služby v lehote 3 mesiacov od jej vykonania, ak sa s poskytovateľom služby nedohodlo inak.
3.2 Reklamácia sa uplatňuje osobne v prevádzke, písomne alebo e-mailom na adrese servis.adon@gmail.com. Vzor žiadosti o reklamáciu si môžete stiahnuť tu.
3.3 Zákazník pri reklamácii uvedie:
- meno a priezvisko (resp. názov firmy),
- popis reklamovanej služby a závady,
- dátum a číslo servisného protokolu alebo dokladu o vykonanej službe,
- požiadavku na vybavenie reklamácie.
3.4 Poskytovateľ vystaví potvrdenie o prijatí reklamácie. - Vybavenie reklamácie
4.1 Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.
4.2 Ak sa reklamácia uzná za oprávnenú, poskytovateľ služby zabezpečí:
- bezplatné odstránenie vady, alebo
- opätovné vykonanie služby, alebo
- vrátenie zaplatenej ceny za službu (alebo jej pomernej časti).
4.3 V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazník písomne informovaný o dôvodoch jej zamietnutia. - Záverečné ustanovenia
5.1 Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 9.7.2025.
5.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku.
Reklamačný poriadok pre digitalizáciu videokaziet, CD, DVD a iných audiovizuálnych médií
- Úvodné ustanovenia
1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií služieb digitalizácie videokaziet, CD, DVD a iných audiovizuálnych nosičov (ďalej len "médiá"), ktoré poskytuje
Názov firmy: Ing. Adrián Ondov
so sídlom: Hubice 483, 930 39 Hubice
IČO: 57 079 731, zapísaná v ŽR Okresný úrad Dunajská Streda, Živnostenské podnikanie, Korzo B. Bartóka 789/3, 929 01 Dunajská Streda
1.2 Zákazník odovzdaním médií na digitalizáciu vyjadruje súhlas s týmto reklamačným poriadkom. - Predmet reklamácie
2.1 Reklamovať je možné najmä tieto nedostatky:
- technickú chybu pri digitalizácii (chýbajúci alebo neúplný záznam, zlý zvuk alebo obraz mimo rozsahu pôvodného poškodenia média),
- chybný výstupný formát (iný ako dohodnutý),
- poškodenie výstupného nosiča (napr. CD/DVD nečitateľné z dôvodu výroby).
2.2 Reklamovať nie je možné:
- obsahovú kvalitu pôvodného záznamu (napr. slabý zvuk, rozmazaný obraz),
- chyby spôsobené poškodením pôvodného média (pleseň, zlomenie pásky, poškriabaný disk),
- služby poskytnuté v súlade s dohodnutými podmienkami. - Uplatnenie reklamácie
3.1 Reklamáciu je možné uplatniť písomne alebo osobne v sídle spoločnosti, prípadne e-mailom na adresu: servis.adon@gmail.com. Vzor žiadosti o reklamáciu si môžete stiahnuť tu.
3.2 Pri reklamácii je potrebné predložiť:
- reklamovaný výstup (napr. USB, DVD, odkaz na cloud),
- pôvodné médium (kazeta, CD, ...),
- doklad o zaplatení (ak bol vystavený),
- stručný popis chyby.
3.3 Poskytovateľ vystaví potvrdenie o prijatí reklamácie. - Lehota na uplatnenie reklamácie
4.1 Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne po zistení vady, najneskôr však do 30 dní odo dňa prevzatia digitalizovaného výstupu. - Vybavenie reklamácie
5.1 Prevádzkovateľ je povinný rozhodnúť o reklamácii do 3 pracovných dní, v zložitých prípadoch najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
5.2 V prípade oprávnenej reklamácie bude chyba odstránená bezplatne – opätovným spracovaním, alebo výmenou výstupného média.
5.3 Ak nie je možné chybu odstrániť, zákazník má nárok na primeranú zľavu alebo vrátenie zaplatenej ceny za danú službu. - Záverečné ustanovenia
6.1 Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňa 10.07.2025.
6.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jeho zmeny a doplnenia.