Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok pre servis a opravu výpočtovej techniky a mobilných zariadení

  1. Úvodné ustanovenia

    1.1     Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatňovania práv zákazníka zo zodpovednosti za vady poskytovaných servisných služieb a opráv výpočtovej techniky (ďalej len "služby") podľa § 622 a nasl. Občianskeho zákonníka a v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

    1.2     Reklamačný poriadok sa vzťahuje na reklámaciu služieb, ktoré poskytuje

         Názov firmy: Ing. Adrián Ondov
         so sídlom: Hubice 483, 930 39 Hubice

         IČO: 57 079 731, zapísaná v ŽR Okresný úrad Dunajská Streda, Živnostenské podnikanie, Korzo B. Bartóka         789/3, 929 01 Dunajská Streda 


    1.3     Reklamačný poriadok je verejne prístupný na webovej stránke www.servis-adon.sk, priamo v prevádzke a na vyžiadanie ho zákazník dostane v písomnej, alebo elektronickej podobe.

  2. Práva a povinnosti zákazníka

    2.1     Zákazník je povinný pri odovzdávaní zariadenia na opravu alebo diagnostiku pravdivo uviesť popis závady a dodať všetky potrebné súčasti. 

    2.2     Zákazník je povinný pri preberaní zariadenia po oprave skontrolovať jeho stav a potvrdiť prevzatie podpisom.

    2.3     V prípade zistenia nedostatkov alebo opakovanej závady má zákazník právo uplatniť reklamáciu.

  3. Uplatnenie reklamácie

    3.1     Zákazník má právo reklamovať vady poskytnutej služby v lehote 3 mesiacov od jej vykonania, ak sa s poskytovateľom služby nedohodlo inak.

    3.2     Reklamácia sa uplatňuje osobne v prevádzke, písomne alebo e-mailom na adrese servis.adon@gmail.com. Vzor žiadosti o reklamáciu si môžete stiahnuť tu.

    3.3     Zákazník pri reklamácii uvedie:
                   - meno a priezvisko (resp. názov firmy),
                   - popis reklamovanej služby a závady,
                   - dátum a číslo servisného protokolu alebo dokladu o vykonanej službe,
                   - požiadavku na vybavenie reklamácie.

    3.4     Poskytovateľ vystaví potvrdenie o prijatí reklamácie.

  4. Vybavenie reklamácie

    4.1     Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

    4.2      Ak sa reklamácia uzná za oprávnenú, poskytovateľ služby zabezpečí:
                   - bezplatné odstránenie vady, alebo
                   - opätovné vykonanie služby, alebo
                   - vrátenie zaplatenej ceny za službu (alebo jej pomernej časti).

    4.3     V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazník písomne informovaný o dôvodoch jej zamietnutia.

  5. Záverečné ustanovenia

    5.1     Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 9.7.2025. 

    5.2     Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku.


Reklamačný poriadok pre digitalizáciu videokaziet, CD, DVD a iných audiovizuálnych médií

  1. Úvodné ustanovenia

    1.1     Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií služieb digitalizácie videokaziet, CD, DVD a iných audiovizuálnych nosičov (ďalej len "médiá"), ktoré poskytuje

         Názov firmy: Ing. Adrián Ondov
         so sídlom: Hubice 483, 930 39 Hubice

         IČO: 57 079 731, zapísaná v ŽR Okresný úrad Dunajská Streda, Živnostenské podnikanie, Korzo B. Bartóka         789/3, 929 01 Dunajská Streda 


    1.2      Zákazník odovzdaním médií na digitalizáciu vyjadruje súhlas s týmto reklamačným poriadkom.

  2. Predmet reklamácie

    2.1     Reklamovať je možné najmä tieto nedostatky:
                   - technickú chybu pri digitalizácii (chýbajúci alebo neúplný záznam, zlý zvuk alebo obraz mimo                            rozsahu pôvodného poškodenia média),
                   - chybný výstupný formát (iný ako dohodnutý),
                   - poškodenie výstupného nosiča (napr. CD/DVD nečitateľné z dôvodu výroby).

    2.2     Reklamovať nie je možné:
                   - obsahovú kvalitu pôvodného záznamu (napr. slabý zvuk, rozmazaný obraz),
                   - chyby spôsobené poškodením pôvodného média (pleseň, zlomenie pásky, poškriabaný disk),
                   - služby poskytnuté v súlade s dohodnutými podmienkami.

  3. Uplatnenie reklamácie

    3.1     Reklamáciu je možné uplatniť písomne alebo osobne v sídle spoločnosti, prípadne e-mailom na adresu: servis.adon@gmail.com. Vzor žiadosti o reklamáciu si môžete stiahnuť tu.  

    3.2     Pri reklamácii je potrebné predložiť:
                   - reklamovaný výstup (napr. USB, DVD, odkaz na cloud),
                   - pôvodné médium (kazeta, CD, ...),
                   - doklad o zaplatení (ak bol vystavený),
                   - stručný popis chyby.

    3.3     Poskytovateľ vystaví potvrdenie o prijatí reklamácie.

  4. Lehota na uplatnenie reklamácie

    4.1     Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne po zistení vady, najneskôr však do 30 dní odo dňa prevzatia digitalizovaného výstupu. 

  5. Vybavenie reklamácie

    5.1     Prevádzkovateľ je povinný rozhodnúť o reklamácii do 3 pracovných dní, v zložitých prípadoch najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

    5.2     V prípade oprávnenej reklamácie bude chyba odstránená bezplatne – opätovným spracovaním, alebo výmenou výstupného média.

    5.3     Ak nie je možné chybu odstrániť, zákazník má nárok na primeranú zľavu alebo vrátenie zaplatenej ceny za danú službu.

  6. Záverečné ustanovenia

    6.1     Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňa 10.07.2025.

    6.2     Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jeho zmeny a doplnenia.

Vytvorte si webové stránky zdarma!